Auto-Świat Alfa Romeo Spider V6 by Audio Complex

Audio na pokaz

 
Nowe
samochody demonstracyjne to wizytówki możliwości poszczególnych firm.
Spektakularnie nagłośnione auta to również źródło inspiracji dla wszystkich,
którzy planują porządny i pełnowartościowy system audio. Najnowsze propozycje,
jak nagłośnić kabriolet i vana, mają Blaupunkt i Sony. Efektowna Alfa Romeo
Spider 3.0 V6 to wynik współpracy Fiat Auto
Poland i Blaupunkta w Polsce. Odkryta Alfa Romeo trafiła do poznańskich
specjalistów, firmy Audio Complex, która podjęła się wykonanania w niej
instalacji nagłaśniającej. W Alfie imponująco przedstawia się sprzęt w kabinie
pasażerskiej. Zwracają uwagę drzwi z czterema wooferami i dwoma wysokotonowymi
głośnikami (referencyjne Velocity VRX) po obu stronach. Uzupełnieniem głośników
w drzwiach są dwa subwoofery. Modele Velocity VCS 10 mogły zmieścić się jedynie
za przednimi fotelami, gdyż w zamkniętym bagażniku jest nie tylko za mało
przestrzeni, ale także pracujących tam głośników nie byłoby słychać w trakcie
jazdy. Wolną przestrzeń w bagażniku zajęły zatem wzmacniacze Velocity VR 1002.
Jest to optymalne miejsce do wbudowania dodatkowych końcówek mocy. Sony i
włocławski Professional Audio Systems miały znacznie łatwiejsze zadanie. Seat
Alhambra to bardzo przestronne auto, w którym bez problemu można zmieścić sporo
sprzętu. Przygotowano zatem rozbudowany multimedialny zestaw złożony z
odtwarzacza DVD (w formie zmieniacza płyt), odbiornika telewizyjnego, trzech
kolorowych monitorów i konsol Play Station II. Tak złożony system zapewnia
każdemu pasażerowi inny rodzaj rozrywki. Jednocześnie można oglądać program TV,
film DVD, słuchać muzyki czy grać na konsoli. Cały system audio i wideo
wbudowano tak, by łatwo było demonstrować zestaw podczas pokazów. Funkcjonalność
auta podporządkowano instalacji. Pojemny bagażnik wypełniono skrzynią z czterema
subwooferami i obudową z pięcioma potężnymi wzmacniaczami. Najmniejszy wpływ na
funkcjonalność samochodu miały monitory i konsole gier. Dwa monitory LCD
podwieszono pod sufitem w specjalnych obudowach. Dzięki nim, jeśli ekrany są
wyłączone, można je złożyć do pozycji poziomej i zamaskować. Jedną z konsol
pomysłowo ukryto w schowku pasażera w desce rozdzielczej. Druga została sprytnie
wkomponowana pomiędzy tylnymi fotelami tak, by podróżujący z tyłu mogli mieć
stały dostęp do urządzenia.

  Sed pharetra urna diam. Maecenas lacinia egestas molestie. Donec tincidunt felis non risus luctus vulputate. Etiam dolor leo, ultrices sit amet porta ut, accumsan sit amet nisi. Vivamus facilisis est eget sapien laoreet fringilla. Morbi molestie pharetra sem et ullamcorper. Maecenas sed mi quis lectus malesuada convallis vel rutrum enim. Vivamus vestibulum turpis turpis.